onsdag 21 januari 2009

utmaning 12

Livet i sej själv är en resa med förhinder, så har det varit för mej. Inte fan jobbar man det man tänkte sej som barn, bor inte där jag hade tänkt mej så har det fortsatt med det ena som det andra. Vet inte om det har och göra med min personlighet, men det blir oftast inte som jag har planerat, utan det kommer nåt annat i mellan. Har provat på en massa olika jobb, men när jag blivit less har jag alltid hitta nåt nytt mer spännande. Det har alltid kommit nåt i mellan i sista sekund, möjligen har jag inte haft så kallade mål, utan mest drivit omkring. Samtidigt har jag haft helvetes roligt och om jag skulle få välja skulle jag leva ett till likadant liv. Det jag ångrar är det man inte gjorde, klart nog finns det alltid något som blev ogjort om man fick leva om livet. Tänker på dom gånger när, mina val gjorde att det var någon annan som fick lida.
Inte för att jag är besviken på livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar